Kesinlikle dinî inançları aşağılama, kutsalı sapkın bir şekilde alaycı üslupla kaleme alıp dalga konusu haline getirme içerikli bu kitabı zaman kaybı olarak nitelendiriyorum.'Tanrı' kavramını sorgulamamizi isterken aslında kendi varoluşunu "anne babam sayesinde "basamağında bir izahla geçiştirmek ne derece mantığa uygun tartışılır.kisacasi inançla dalga geçip inancı sorgulatmak isterken Allah'ın varlığını, yaratıcının ne büyük olduğunu bir kez daha hatırlamış oldum.