Tuana

İnsanlar her şeyi hem kendileri, hem de başkaları için zorlaştırıyorlar. Yine de, bir dağı aşmak zorunda olan bir seyyah gibi bu konuda susmak en iyisi; elbette dağ olmasa, yol çok daha rahat ve kısa olur; ama sonuçta orada ve aşılması gerekiyor.
Sayfa 61·Kitabı okuyor
İnsan ve Hayat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bana her şeyi bağışlayan güzel Tanrım, niçin verdiklerinin yarısını geri alıp bana özgüven ve yeterlilik duygusu vermedin ki?
Sayfa 59·Kitabı okuyor
İnsan ve Duygular
Ah, birazcık kaygısız olmak, beni şu güneşin ışıdığı dünyada insanların en mutlusu yapardı.
Sayfa 59·Kitabı okuyor
İnsan ve Hayat
Yaşamın çiçekleri yalnızca görüntülerden ibaret! Birçoğu hiçbir iz bırakmadan geçip gidiyor, çok azı meyveye duruyor, bu meyvelerin de yine çok azı olgunlaşıyor!
Sayfa 52·Kitabı okuyor
İnsan ve Hayat
Hiçbir yerde peşimi bırakmayan içimdeki sıkıntılı huzursuzluk nedeniyle mi acaba içinde bulunduğum durumun değişmesini arzuluyorum?
Sayfa 52·Kitabı okuyor
İnsan