Bir kitap bittiğinde onu sadece rafa kaldırmayın. Bir gün bir başkasına verdiğinizde, satır aralarına ona dair küçük notlar bırakın. Çünkü bazen bir kitabın en güzel hikâyesi, içinde yazanlardan değil; onu okuyanların kalbinde bıraktığı izlerden oluşur. Belki o notları okuyan biri, sadece kitabın sonunu değil, sizin hikâyenizin de devamını merak eder