...Gerçekten alışkanlık çok yaman bir öğretmendir ve hiç şakası yoktur.Ağır ağır,sinsi sinsi içimize sızar; başlangıçta sevimli,alçak gönüllüdür; ama zaman geçip de,oraya yerleşip kökleşti mi,öyle azılı,öyle amansız bir hal takınır ki kendisini eleştirmemize bile izin vermez..