Bir cezası olmalı, diye düşündüm. Bir cezası olmalı hayatı reddetmenin.Ölmeden önce anlamalı her kim yadsıyorsa hayatı,bunun mümkün olmadığını. Anlamalı hayatın yaşamak ve hissetmekten başka bir anlam taşımadığını.
Kendini boşuna harcamış olur insan
Dilediğine erer de sevinç duymazsa .
Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi,
Yıkmakla kazandığın şey kuşkulu bir mutluluksa