Çünkü biliyorum ki bu işleri bitirmezsem uyumakta zorlanacagim.Bu işleri bitiedigimi bilmek zorunda olduğumu düşünüyorum hep.Ama aslında bazen bu çok gereksiz...İşte ben bunu yeni öğrendim...Yani bazı şeyleri yapmak zorunda olmadığımi...
Eyleme girişmek aslında çok kolay ve hayatımdaki tüm stresler işte bu aşırı eylemlere girismekten,yapabilecegimden fazla ise soyunmaktan ve onları yapmaktan kaynaklanıyor.
Burada soylemek istedigimiz şey şudur:işler sarpa sardiginda yapmamiz gereken şey "ana" odaklanmak ve her bir "ani" elimizden geldigince iyi idare etmektir.