Tubii

Zamanların hem en iyisi hem de en kötüsüydü. Bilgeliğin ve aptallığın çağıydı. Hem inanç hem kuşku devriydi. Işığın da asrıydı karanlığın da. Hem umut baharıydı hem de umutsuzluk kışı. Her şeye sahiptik hiçbir şeyimiz yoktu…
Reklam

Tubii

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
3 günde okudu
·
2026 22. kitabı
Peyami Safa
8/10 · 121,1bin okunma
"Ah, doğru olamaz bu!" diye düşündüm. Böyle bir şey yalnız uğursuz iblislerin aklına gelebilir. Ama sonra hatırladım ki insanoğlu zaten uğursuz bir iblis olmuştur.
Sayfa 16·Kitabı okudu

Tubii

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
4 günde okudu
·
2026 21. kitabı
Denizhan Yakupoğlu
9.4/10 · 60 okunma
Reklam