Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekâlâ, İkincisine? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o?.. Atma be
adaşım, kaç tane kalbin var senin?.. Hem biliyor musun, bu aptalca bir laftır: Kalbin olduğu yerde duruyor ve sen onu filana veya
falana veriyorsun... Göğsünü yararak o eti oradan çıkarır ve sevgilinin önüne atarsan o zaman kalbini yermiş olursun..