Şermin hanımın kaleminden, içimizden hikayeler , okurken kendinizi kitabın içinde buluyorsunuz . Kafanız rahat hafif rüzgar eşliğinde okuyacağınız çıtıpıtı bir kitap.
Kitabı 15-18 yaşlarımda okumuş olsaydım evet etkilenirdim ama bu yaşımda bana bildiklerimin üstüne birşey katmadı maalesef. Yine de okuduğum için mutluyum.