Tuğba

Tuğba
@Tugba160
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana.." İki Şehrin Hikayesi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum." Şeker Portakalı

Tuğba

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
2020 3. kitabı
Hikmet Anıl Öztekin
7.8/10 · 17,2bin okunma

Tuğba

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2020 2. kitabı
Miraç Çağrı Aktaş
7.4/10 · 4.498 okunma
Hiç kimse gerçekten sevildiğine, sevilecegine inanamıyor. Sahteliğin tüm zamanların rekorunu kırdığı bir devir.