Tuğba Ç.

Tuğba Ç.
@Tugba_Tugbaa
Meğer dalından düşecek kadar büyümüşüm. Bulamadım anne serinliğinde bir iklim Böylece bir kirpinin hüzünlü merhametiyle kapandım içime.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeni bir yerde, yeniden başlamak her şeye. İnsanların ismini bilmediği...
İşte hayatın en güzel tarafı da buydu; her şey olabilirdi, her ne kadar olasılıksız olursa olsun olabirdi, olasılık dışı olan bir olay mutlaka olurdu.
Bilme, tanıma beni merdivenleri üçer beşer çıkmanın sevinci yok içimde
Sayfa 164·Kitabı okudu
duysana, kopuk ve uzak bir şeyler var aramızda ya beni bırak, ya sarıl bana.
Sayfa 161·Kitabı okudu