Tuğba

Tuğba
@Tugba_c
Umudu yakama çiçek gibi iliştirdim.
"Şunu unutmayın doslarım, yabani bitki ya da kötü insan diye bir şey yoktur. Sadece kötü uygulayıcılar vardır."
Reklam
"İki yol kalmıştı önümüzde, ya ölüm ya ayrılık yolu. Hangisi daha iyiydi acaba? Kuşkusuz hiçbiri. Biri ötekinden beterdi. Iki beter yoldan, en az beter olanı seçmek zorundaydık. Dünya hala karışıktı..."
"Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi, gelmiş en kötü günlerdi. Hem bilgelik çağıydı, hem ahmaklık. Hem inancın devriydi, hem şüpheciliğin. Hem aydınlık, hem karanlık bir mevsimdi. Umudun baharı umutsuzluğun kışıydı. Hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu...