“Allah, Âdem’i dört maddeden yaratmıştır. İlk olarak
toprağı kullandı ancak toprak sertti ve kolayca
ufalanıyordu. Toprağı toz haline getirerek ikinci element
olan suyla karıştırdı. Bu toz ve su karışımını yoğurarak
ona insan biçimini verdi. Ama bu figür çok dayanıksızdı
ve her dokunuşta şekil değiştiriyordu. Bu yüzden üçüncü element olan ateşi yaratıp insan figürünün dış
kabuğunu kuruttu. Böylece esnek bir tene sahip
olmuştu. Ama çok ağırdı. Bu yüzden göğüs kısmına
koyduklarından bir kısmını oradan aldı. Kalan boşluğun
da sonra çökmemesi için orayı dördüncü element olan
havayla doldurdu. Böylece insan vücudu tamamlanmış
oldu. Artık dört temel elementten oluşan bir varlıktı
insan. Toprak, su, ateş ve hava."
Ve son sayfa :)
Tanrı: Ben hayat verenim ve yeniden diriltenim. Bana inananlar ölmüş olsalar dahi tekrar yaşayacaklardır. Yaşayan ve inananlar ise hiçbir zaman ölmeyecekelerdir.