"Dostum, İnan senin şu cehaletini çok seviyorum; diğerlerin tutuculuğundan daha değerli geliyor bana:En azından sen yanlış yolda değilsin, üstelik henüz bir şey öğrenmemişsen de öğrenmeye açıksın."
"Artık bir sürü soru takılmıştı aklına: bazıları sefalet içinde yaşarken, bazıları neden zengindi? Fakirler neden zenginlerin ökçesi altında eziliyor,buna rağmen neden onların yerine geçmeyi umut edemiyorlardı?"