İsteyip istemediğimi bilmediğim, fakat neticesi aleyhüme çıkarsa istemediğimi iddia ettiğim bu nevi söz ve fillerimin daima bir mesulünü bulmuştum:Buna içimdeki şeytan diyordum, müdafaasını üzerime almaktan korktuğum bütün hareketlerim ona yüklüyor ve kendi suratıma tüküreceğim yerde haksızlığa, tesadüfüncilvesine uğramış bir mazlum gibi nefsimi şefkat ve ihtimama layık görüyordum. HALBUKİ NE ŞEYTANI AZİZİM NE ŞEYTANI BU BİZİM GURURUMUZUN SALAKLIGIMIZIN UYDURMASI......