Bazı insanların, sürekli olarak başka bir hayatın düşünü kurduğunu biliyordum. Nereden mi? Kendimden. Çok bunalırsan, hani, denizin dibinde soluksuz, biliyordum, gökyüzüne bakmayı da unutursan, olmazdı ki!
İnsanlar birbirine karşı siperde. İnsanlar acımasız bir yüzle ötekini hırpalıyor. Peki bu uzaklıklarımızı, bu kırılmalarımızı, bu derin boşluğumuzu ortadan kaldıracak bir şey var mı?