Bir yalnızlık duydum ta içimin derininde
Bir ses sağınağı, bir özlem...
Düşünüyorum da, farkına varmadan
Sessizce, kendiliğinden
Sevmişim meğer onları ben, inanmışım
Katılmışım hatta türkülerine kendimce
Uzaktan uzağa...
Yoksa niye kanasın değil mi
Bunca yıldan sonra sesim
Böyle durup dururken...
Sayfa 127 - Kanguru yayınları / Basım/ Mart 2008·Kitabı okudu
Kimselerin vakit ayırmadığı biriyim
Biliyorum
Sıradan bir alışkanlık, körleşmiş
Bir küçücük ayrıntıyım
Biliyorum
Bir sigaranın tutuşu örneğin
Icilişi ve sonra atılışı
Ofkem biraz da bu benim
Ya siz biliyor musunuz?
Saygısızsam, saldırgansam, acımasız
Ilgisizlik besliyor kötü yanlarımı
Ya siz biliyor musunuz?
Sayfa 48 - Kanguru yayınları / Basım/ Mart 2008·Kitabı okudu