Ölürken ellerini tutmak önemli,diyorum kendisi de babasını kaybeden bir arkadaşıma.Daha sonra bırakmak da önemli,cevabını veriyor kısa bi sessizlikten sonra.
Her canlıyı en güzel şekilde bina eden-azametini tesbih ederim-Yüce Allah,arılara gıdalarına erişmek için tabi olacakları bir reis yaratmıştır. Şayet tabi oldukları reisin sağlığında ikinci bir reis çıkarsa bölünmek korkusu ile onu öldürürler.Bu davranışın yararı açıktır. İki emir olduğunda her biri bir başka tarafa gider,peşlerine takılan arılar,kovanı iki parçaya böler.