Seda Kapusuz

“Kitap okuyanlar,yani başkalarının acılarını paylaşabilenler çoğalmalı ki dünya daha hızlı güzelleşebilsin.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ağlamak istediğinde ağlaman lazım.Yüreğin ağladığında sen de ağlamalısın.Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan.”

Seda Kapusuz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
75 günde okudu
·
2024 9. kitabı
Ayfer Tunç
7.6/10 · 13,7bin okunma
“Gün geliyor,insan yaşamak oyununun hiç de kolay olmadığını anlıyor,bir zamanlar mükemmel sandığı işleyişte inanılmaz yanlışlar buluyordu.”
“Acı bir gençlik sızladı içinde.”