Seda Kapusuz

“Unutmak elimizde değildi.Karar verip unutamıyordu insan.Affedemediği gibi.Affetmekte elimizde değildi.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kitap okuyanlar,yani başkalarının acılarını paylaşabilenler çoğalmalı ki dünya daha hızlı güzelleşebilsin.”
“Ağlamak istediğinde ağlaman lazım.Yüreğin ağladığında sen de ağlamalısın.Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan.”
“Gün geliyor,insan yaşamak oyununun hiç de kolay olmadığını anlıyor,bir zamanlar mükemmel sandığı işleyişte inanılmaz yanlışlar buluyordu.”
“Acı bir gençlik sızladı içinde.”