İnsan tekamül eden bir varlıktır.Kimse 20 sene öncesine göre yaşayamaz.İdeolojiler,inançlar enaniyete dönüşmüştür.Kitap okusada kişi derunundan öğrenir.Hakikati kimse tekeline alıp başkalarını ötekileştiremez.
Bir olayın içine girebilmiş olman oradan çıkabileceğin anlamına gelmez.Giriş kapıları çıkış kapısı olarak kullanılamayabilir,bir dakika önce geçtiğin kapıya dönüp baktığında o kapının hala orada olması garanti değildir.Şehirde işler böyle yürür.
Ama Tanrı bir beyefendidir.
(Allah kitaplardan öğrenilmez.Okudular,Herşeyi bildiler,Tanrı’yı bilemediler.Bak hanımefendi nasıl Tanrı’yı biliyor.Tanrı hayatın içinde.)