amistake

amistake
@Tural271
Baylar, yemin ederim ki, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalık.
Reklam
Təkcə gücsüzlüyündən yıxılmır, atam balası, Arabir gücündən yıxılır adam. Başını dik tutub gəzdiyi yerdə içindən yıxılır adam. İllər boyu neçə dərdə dözüb dayanır, Qəfil sevincindən yıxılır adam. Dünya qaçır ayağının altından – yıxılmır, Bu dünyanın ən dəlisov atından yıxılmır, Amma bir kəpənəyin qanadından, bir otun ucundan yıxılır adam. …Gülmə hər yıxılana, atam balası, gülmə, – Elə bilmə bu dünyada təkcə gücsüzlüyündən ya da ki, acından yıxılır adam…
"Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim."
Yeryüzündeki herkesin yürüdüğü tek hedef; hedefe varmak değil hedef yolunda harcanan çabadır, yani hayatın kendisidir. İki kere ikinin dört etmesi hedefi değil ölümü işaret eder. O yüzden insan bu formülden her zaman korkmuştur, hatta ben şimdi bile korkuyorum.
Herşeyi anlayan adam kendine nasıl saygı duyar.
Reklam