"Tutunabileceğimiz herhangi bir şey yok mu bu evrende?İçine tepeleme daldırıldığımız o yanılsamalar karmaşası içinde, bir hakikat heykeli olarak dikilmiş tek bir şey var, o da sevgi. Gerisi hiçlik, bomboş bir hiçlik."
Farkında olsak da olmasak da, bizi en çok utandıracak şey, kendimiz olmamaktır ve insana, kendisinin olan şeyleri düşünmek, hissetmek ve söylemek kadar büyük gurur ve mutluluk veren başka bir şey yoktur.
İnsan acı çekmeyi görsün, en belirsiz anda gözleri dolar... dağ gibi duran insandan eser kalmaz da oturur bir çocuk gibi ağlar...
.
"Kalbim sanırım büyüyünce
Sokaklarda ağlayan biri olacak"
"-Didem abla sanırım büyüdük..."