inan BAŞBUĞ inan ki yollarında koşmaya
atılıp ölümlere engellerden aşmaya
içimde o güç hala nabız nabız vurmakta
belki yalnız kalsak da o SON OCAK yanmakta
damarımda çağlayan o kan kurumadı ki
gönlümdeki coşkular henüz durulmadı ki
tek kalsam yoldaş olur mavzerim AL BAYRAĞA
izlerinden giderek çıkarım Elmadağ'a
bir asır öncesinden kutlu buyruk verdin sen:
"istiklal, cumhuriyet en birinci vazifen"
o kutlu gün gelir de YA İSTİKLAL görürüm
YA ÖLÜM emrin ile seve seve ölürüm
pusat yapıp İLKEni kuşandırıp gönlüme
SÖYLEV'in alazından ışık yapıp yönüme
senden yadigar yayla iblislere çatarım
her çeşit cehalete ALTIşar OK atarım
....
son nefesim TÜRKLÜĞE taze bir soluk olup
kanım allar sancağı katreler oluk olup
ilter der naçiz canım feda kurduğu YURDA
kavgamız saygı olsun çakır gözlü BOZKURDA
Yazan: İLTER