Küçüklükten beri Romeo ve Juliet'in mukemmel bir aşk hikayesi oldugunu dusunurdum ki bir kac yil once bu görüş kesinlikle degisti.13 ve 17 yasinda olan 2 ergenin ailelerinden gizli saklı,kıyıda köşede buluşarak ve sonda bunun bedelini ağır ödeyerek gecirdikleri kısa ömürlerini anlatiyor bu eser.Okumaya değer mi? Bence evet.Akıcı ve tatlı