Bu kadar yakınımda olduğunu bilmiyordum ama, sen bir yerde var olursan yaşayabilirim ancak demiştim. Nasıl olursan ol, var olduğunu bilmek bana yeter demiştim.
eski evler gibiyiz seninle biz
işi bitmiş, içi geçmiş!
yine de
önümüzden geçen herkes en az bir kere
kafasını çevirip saygıyla bakıyor
demem o ki seninle biz
eski bir hatırayken bile güzeliz...
adın üç kere geçti saçma sapan bir filmde
yalnız olsam çok ağlardım ama annem bakıyordu
otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime
anne dedim, hadi çay koy da içelim.