O zamanlar lodos biraz kuvvetli esse bizim oralarda birileri ölürdü.
Bizim oralarda birileri ölmek için ya bahane arıyordu ya da ölüm, bizim oralardan birilerini olur olmaz sebeplerle almak için kuytuda bir yerlerde dolanıp duruyordu. Bir kız bir oğlana aşık olsa ölüyordu, genç bir çocuk yolda yürürken bir başkasıyla göz göze geldi diye ölüyordu, bir kadın gece yarısında eve gelen kocasının sarhoşluğuna iki kelime etti diye ölüyordu, bir çocuk yanlış bir iğne vuruldu diye ölüyordu, bir genç askerde biraz uzak memlekete düşse ölüyordu.