Taksicilerin girmek istemediği sokaklar diye bir şey var bu şehirde.Bu bir ölçü,bir tanımlama biçimi aslında; taksici girmiyorsa oralarda kol gezen uğursuz bir gölge,kötü bir rüya,tekinsiz bir sokak,ölçüsüz bir öfke var demektir.Yüz yüze gelmek istemeyeceğin insanlar,dokunmak istemeyeceğin hayatlar, yan yana yürümek istemeyeceğin nefretler.Öyle şeyler.