Suskun

Suskun
@Tutunamayanlark
Nesi var yaşamın,yokluğunun yanında Ettiğin tövbelerin ezikliği altında Beni hiç unutma,gözlerinden silme Bende unutamam,olsamda tanrı katında. Bu belki bir sevda... Belkide adı konulmamış bir paylaşımdı
Çalışmaya çalışıyor.
Okumak için uğraşıyor
Sizinle aynı gök yüzünün altında.
16 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Bir uçak almayı düşünüyorum da pilotun maaşını nasıl öderim bilmiyorum.
Etkinlik
Reklam
İnsan ne ile yaşar?
Anket
Var gibi bir dünyada yok gibi yaşamak.
Edebiyat
Kızlar hep küçüktür büyümezler.
Çok büyük hayallerim vardı çok ucuza satıldı böyle açık arttırma olmaz
Şiir
Reklam