TUĞBA

TUĞBA
@Tuvbaben
. . .duyguları saklamanın en kolay yolu tebessümlerimiz değil miydi?
Sayfa 511·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Reklam
Yaşamak -2-
Biliyorum, kolay değil yaşamak; Ama işte Bir ölünün hâlâ yatağı sıcak, Birinin saati işliyor kolunda. Yaşamak kolay değil ya, kardeşler, Ölmek de değil; Kolay değil bu dünyadan ayrılmak.
Sayfa 129
Alıntı
Yaşamak -1-
Biliyorum, kolay değil yaşamak; Gönül verip türkü söylemek yâr üstüne; Yıldız ışığında dolaşıp geceleri, Gündüzleri gün ışığında ısınmak; Şöyle bir fırsat bulup, yarım gün, Yan gelebilmek Çamlıca tepesine… -Bin türlü mavi akar Boğaz’dan- Her şeyi unutabilmek maviler içinde.
Sayfa 129
Alıntı
Rubai
Ömrün o büyük sırrını gör bir bak da Bir tek kökü kalmış ağacın toprakta Dünya ne kadar tatlı ki binlerce kişi Kolsuz ve bacaksız yaşayıp durmakta.
Sayfa 123
Alıntı
Değil
Bilmem ki nasıl anlatsam; Nasıl, nasıl, size derdimi! Bir dert ki yürekler acısı, Bir dert ki düşman başına. Gönül yarası desem… Değil! Ekmek parası desem… Değil! Bir dert ki… Dayanılır şey değil.
Sayfa 67
Alıntı
Reklam