📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle konudan bahsedeyim
Suzy adında 7.sınıfa giden bir kız var ve en yakın arkadaşı denizde boğularak ölüyor fakat Suzy bunun durup dururken olmadığını ve bir denizanası zehirlenmesi olduğunu düşünüyor.
Kitabı sevmemin en büyük nedeni Suzy'nin en yakın arkadaşıyla küsme nedeni ve aynısının benim başıma gelmesi kitaba olan ilgimi çoğalttı. Çok tatlı ve aynı zamanda acıklı bir kitaptı.