Mir

Mir
@UD_174
Madem her kitap bir karakter bir hayat ise , o halde kaliteli insanları tanımak , dinlemek karsılıklı sohbet etmek iyi bir kitapla sohbet etmek demektir .. #Kamp#otostop#tabikiÇaY#veMüzik#veDoğa…
inşaat mühendisi
balıkesir
110 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
referans noktasının ne kadar öneli olduğu daha iyi acıklanamazdı
Aslında, neyin kişilik sorunu olarak adlandırılacağı, bu adlandırmayı kimin yaptığına bağlıdır. Kölenin efendisi mi? Bir diktatör mü? Ataerkil bir baba mı? Karısının çocuk kalmasını isteyen bir koca mı?
Felsefe-Düşünce
Reklam
MFÖ
uykulu gözlerle döndüm rüyamdan, sana sarı laleler aldım çiçek pazarından.. sen olmasan.. buralara gelemezdim ben.. sevemezdim bu şehri, anlamazdım dilinden..
Şarkı sözü
“Eğer ‘iyi olmak’ insanın çabalarının asıl amacıysa, bu amacın elde edilmesine giden iki belirgin yol vardır: Biri narsisizmden kurtulmak, diğeri de sahip olmaya dayalı yaşam tarzından kurtulmak.”
ve kimsenin asıl amacı iyi olmak olmaz
Felsefe-Düşünce
Uyandık yine. Dünden farklı bir şey olacakmış umuduyla…
1000Kitap
Ne yani şimdi biz gözlerimizi yaşama mı açtık ? Kaçımıza bugün “günaydın “ , kim bilir kaçımıza hala karanlık ….
Düşünce
Reklam