📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İtfaiyeciler'in devletin himayesi altında insanların farkındalık kazanamamaları ve içi boş bir kutu gibi kolayca yönetilebilmelerini sağlamak adına onların düşünmeye ayıracak boş vakitelerini ellerinden alıp verilen derslerin onlara göre ayarlanıp en önemlisi ise kitap bulundurmak ve okunmasının yasaklanıp bulundurulan yerlerin ise itfaiyeciler tarafından yakılması emrediliyor ana karakterin ise komşusu sayesinde bu duruma ayıkmaya başladıktan sonra şait olduğu bir olay sonrasında kitapların yakılmasının neden bukadar önemli olduğunu sorgulayıp bu işin peşinden gidiyor
Kitap cidden kaliteli bir kitap lakin sevmediğim iki yönü var bunların birincisi üsteki insanların yöneticilerin derin işlenmemesi ve tam anlamıyla bize tanıtılmaması evet insanlar bir sistem altında hepsi baştakilerin istekleri doğrultusunda yönetildiğinin farkına varıyoruz ama bu baştakilerin kim olduğu bize tanıtılıp işlenmiyor
İkincisi ise kitap bariz bi sonla bitmiyor yani ana karakterin hedefledikleri planın nasıl bir sonuca varıcağını ve ilerde nasıl sonuçlanacağını malesefki bilemiyoruz
Onun dışında kitabı tamamıyla beğendim bence bir farkındalık kazanabilmek için heleki ülkemizde herkesin okuması gereken bir kitaptır bence