Şebnem İşigüzel beğendiğim ve her kitabını okumaya çaliştiğim bir yazar. Kendine özgü bir tarzı var. cesur yazan kadınlardan. Okurken sizi rahatsız ediyor, silkeliyor. Kurgusu güzel ama alıştığımız duygusallıktan uzak, bazı ayrıntıları anlatmadan , size bırakarak geçmiş. Temposuna alışırsanız sizi hızlıca sarıyor.