Dünya için verilen en büyük armağanı hissedebilmek olduğuna inanmıştı onca yıl boyunca. Ölümün ağırlığını idrak edene kadar. Oysa kastettiği yalnızca mutluluk değildi. Hüzün de, acı da, keder de... Hem belki bütün bunlar sanrıydı, insan yalnızca çektiği acıyla büyümek için vardı aslında...