Beklenen, beklemeye değiyor mu? Beklediğimiz şey hakikaten beklememize değiyor mu? Uzun vadeli bekleyişlere bu yazdıklarım. Can yücel'in bir sözü var "Beklemek güzeldir ama doğru durakta beklemek güzeldir."
En esaslı israf ise ömrün israfıdır. İyi bir Müslüman olmadan yaşanan her an israf değil midir? Aklın, fikrin, gözün, dilin, kalbin ayağın verilen her şeyin israfı değil midir? Rahman'ın kulları malı ve ömrü kendilerine sorumluluk getirecek şekilde harcamazlar. Ömrü ve malı Allah'ın rızasını kazanıp cennete gidecek şekilde harcarlar.