"Düştükçe dalımızdan göğe bakarken düştük
Yine çıkarız topraktan dalımıza
Nasıl girsin cennete bir kalbe giremeyen
Allah'ın tutsun diye insana uzattığıdır"
Ne hasta bekler sabahı
Ne taze ölüyü mezar
Ne de şeytan bir günahı
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni
Yokluğunda buldum seni
Bırak vehminde gölgeni
Gelme, artık neye yarar?
Her şey vaktini bekler, ne gül vaktinden önce açar, ne de güneş vaktinden erken doğar. Bekle, zaten senin olan sana gelecek. Yeter ki beklemeyi bil, acele etme, ümitsizliğe kapılma, gönlünü daraltma eninde sonunda senin olan zaten sana gelecek.