Bir kadın ve bir adamın gözünden aşkı anlatıyor. Ve bunu yaparken de sizin aşk hakkındaki düşüncelerinizi sorgulatıyor. Kitabın olay kurgusunu ve yazarın duyguları ifade ediş biçimini çok beğendim. Hem akıcı hem de derin anlamlar içeren bir kitap. Sabahattin Ali'nin şimdiye dek okuduğum en iyi romanı diyebilirim.
Naçizane birkaç çıkarımım :
"Sevmek kadar inanmak da önemlidir. İnanç olmayınca ne kadar seversen sev eksik kalır."
"Kişinin kendini sevmesi şart. Aksi takdirde hayat kişi için de çevresi için de çekilmez olabiliyor. Sevmeye kendimizden başlamalıyız."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!