Semra

Semra
@Ulusemra
Ben ne yapmışsam iyi yapmak kastıyla yaptım; muvaffak olamadıysam bunun kabahati niyetimde değildir.
Reklam
Sessiz faziletlerin heykeli dikilmiyor.
Biz onların (insanların) içinde nasıl hissediyoruz? Ben hep kendimi onlarla yakın ilişkiler kurmuş bir insan olarak düşünürüm. Sonra, arkamdan olmadık düşmanca, hissiz, soğuk ve kötüleyici sözler edildiğini duyarım. Bu birliği -bana karşı davranış birliğini- nasıl kurarlar acaba? Hangi noktada birleşirler? Nasıl başlarlar insanın arkasından çekiştirmeye sonra? Nasıl cesaret ederler?
Öyle bir yarım yamalıklığımız var ki, bizim dramımız, trajedimiz, akıl almaz bir biçimde gelişiyor. Ayrıca bir trajedinin içinde olduğumuzun farkında bile değiliz. Çok güzel yaşayıp gittiğimizi sanıyoruz.

Semra

, bir kitap okudu
10/10
·240 syf.··
10 günde okudu
·
2023 21. kitabı
Grigory Petrov
8.4/10 · 124,8bin okunma
Reklam