Bu fikriyatı anlamak isteyenlerin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Benim için çok fazla merak uyandıran bir kitaptı.
Kitabı elimden bırakamadan bir günde okumuştum.
Kötü insanlar, bize davranışlarını gerekçelendirmek için bizim değersiz olduğumuza inanma ihtiyacı duyar.
Keşke hepimizin aynı olduğunu fark edebilseler.