kadir

kadir
@Umberto_
@Umberto_·
·
sabitlendi
Zamanımızın baskılarına, karanlığına ve umutsuzluğuna rağmen insanların kendi benliğini daha çok ortaya koyma arayışı asla dizginlenemiyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
senden sonra olan
sen gidince kuşların cıvıltısı gider serin rüzgar biter en güzel kokular söner hiçbir şeyin tadı kalmaz sen gidince kursakta durur hevesler ne ışık parlaktır ne sevmek güzeldir ne sarılmak iyileştirir en vahşi duygudur özlemek ne kadar zalimdir zaman çöker üzerime sensizlik, bir enkaz gibi beyaz kağıda mürekkep dökülmüş gibiyim beyazımın saflığı gitti, ruhumun gıdası ve her yalnızlık eşit değildir sen varsan tek başımayım sen yoksan yalnız...
hayatınızı bahar eyleyenlerin soğuk bir esintisi, sert bir ayaz gibidir.
Hayat
bazen öyle bir hâle bürünür ki dokunsan yanarsın, elini çeksen donarsın. işte o zaman neresine dönsen de neresinden dönsen de hep zarar.
kendine ait bir fikri olmayanlar, sunulan fikirlerin kölesi olurlar. her zaman söylenecek bir söz, savunulacak bir fikir olmalı.