kadir

kadir
@Umberto_
Yaşamaya Dair
Şimdiden çekilecek acısı bunun, duyulacak mahzunluğu şimdiden. Böylesine sevilecek Bu Dünya "Yaşadım" diyebilmen için...
Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir tespit
Feride Çiçekoğlu'nun "Uçurtmayı Vurmasınlar" eserinden uyarlanan filmin girizgahı şöyleydi: "Barış'ı tanıdığım yerde ne çiçekler vardı ne de başı bulutlarda bir çınar. ...." . Aklıma bu replik geldi, bugün Nazım Hikmet'in bir şiirinde şu dizeleri okurken: Malum ya, bulunduğum yerde ne sapı sedefli bir çakı var, ne de başı bulutlarda bir çınar Belki avluda bir ağaç bulunur ama gökyüzünü başımın üstünde görmek bana yasak... . Nadir anlarda bu tür - 'ilham' mı desek, 'taklit' mi desek her neyse- tespitlerde bulunmak bana pek bir mutluluk veriyor. Kimsenin fark etmediği güzel bir şeyi ortaya çıkarmış olmak gibi bir dedektiflik hissi oluşturuyor. Özel hissettim bea :)
Yaşamak gibi bir dert, yaşayabilmek gibi çileli bir mecburiyet var. Anlatamazsın, anlayamazlar, tarif edilemiyor. Elmas gibi keskin, yaşamaya çalışmak. Tırmandıkça dibe çöken, sabitlendiği bir yeri olmayan halata bağlanmak gibi bir şey. En zayıf olan bile güçlüdür bu bakımdan, yaşamak için direnmek...

kadir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·62 syf.·
2020 11. kitabı
Ot Dergisi
8/10 · 227 okunma
Ve biz sağlıkçılar...
Zenginlerin tuzu kuruydu ve kendileri istemedikçe çalışmaları gerekmiyordu ve toplumun içine karışmak gibi bir zorunlulukları da yoktu ki, bu durumda salgınla asıl başı dertte olanlar yoksullardan başkası değildi.