HH: Zorbalık dünyayı kasıp kavuruyor, bu doğru. Fakat ondan da büyük derdimiz, sevgisizliktir.
MM: Zalimin zulmü var fakat normal insanın sevgisi yok mu?
HH: Yok. Ve tekrar ediyorum. Asıl büyük sorun bu.
MM: Aile sorunları, okulda problemler, savaş, yokluk... Hiçbir şey sizi korkutmuyor, yıldırmıyor sanki.
HH: Öyle mi acaba?.. İnsan korkusuz bile olsa... Hatta tam da bu nedenle, hüzünden kurtulamaz.
Grubun adı yoktur henüz. İkilinin de acelesi. Derken zaman zamana karışır, Turgut Uyar'ın Büyük Saat'i belirir yakınlarında. İkili çevirirken yaprakları, kalır bir sayfanın ağırlığı. Ve o günden sonra, Büyük Ev Ablukada olacaktır bu grubun adı. Çünkü Uyar, Büyük Ev Ablukada şiirinin dizelerinde samimiyetsizlikten, insanların mutsuz alışkanlıklarıyla kayboldukları zamandan bahseder. Tüm mutsuzluğa karşılık basit bir samimi anın yeteceğini söyler, "Ekmek yiyelim, tereyağı yiyelim, çocuk büyütelim. Sen beraber yatacağımız yatakları hazırla, sen bir onu yap yeter bak göreceksin" dizeleriyle şiirini sonlandırır. Afordisman ve Canavar da mutsuzlardır ve ellerinde müzikleri ve samimiyetleri vardır. Büyük Ev Ablukada onlar olacaklardır.