Aptalmış!.. Tam tersi olmasın? Rus varoluşunun en derin gizlerine vakıf olmuş parlak zekalı bir bilge değil mi sizce de bu adam?
Düğünde acı acı gözyaşı döküyor ... E, haklı ama! Tek başına bile yüzüp kurtulmanın kolay olmadığı fırtınalı denizle el ele verip balıklamasına dalan akılsız bir çifte acımaktan daha doğal ne var? Tanımadığı insanların cenazelerinde gülüp eğleniyor ...
Yine yerden göğe kadar haklı. Çünkü bilge, bir kişinin bile nihayet rahata ermesinden içten içe mutluluk duyuyor. Ölenin artık ne tayın derdi kaldı, ne vize, ne de bir kıyıdan diğerine kaçma göçme derdi ...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aynı gün gemideydim, beni çok sıcak karşıladılar. Adeta
kucaklayarak aldılar içeri. Abarttığım sanılmasın, gayet ciddiyim. Güverteye çıkınca önümü görmek mümkün olmadı.
Doğrudan kömür ambarına yuvarlandım. Tanımadığım insanların iki yana açılmış kolları beni havada yakaladı.