Kitap sımsıcacık bir mahalle havası veriyor. Her karakterin kendine özgü bir öyküsü var. Okuyanın kendini bulacağı derin ve güzel öyküler.
Kitabın sevmediğim tek yanı sürükleyici bir kurgusu yok. Her bölümde birbirinden kopuk derin anlatılar var. Hani bazen bir kitabı bir ay okumazsın aklına bile gelmez fakat eline tekrar aldığında soluksuz başlayıp o bölümü bitirirsin. İşte bu kitap tam da öyle