Anne oluşumuz sadece içimizdeki duyguları tamir etmek, yaşayamadıklarımız yaşamak ya da toplumsal gereksinimleri gerçekleştirmekten ibaret olmamalıdır.
İlişkilerde yaşanılan acı deneyimler, güvenin kırılması ve korkular insanları uzun süre bir ilişki yaşamaktan alıkoyabilir.İlişkiden kaçmak yerine her deneyimin size kazandırdıklarına odaklanıp, o tecrübelerle daha sağlıklı ilişkiler kurabilirsiniz.Yalnızlık uzun vadede sizi verimsiz, mutsuz ve değersiz hissetirebilir.Yalnız olmak insan doğasına aykırıdır. Sevmekten korkmayın.