Bizim toplumda iyi niyet göstergesi ' aptallık ' ile aynı kefe de değerlendirilir maalesef.
Herkes etrafında bu tarz insanların olmasını ister, varlık yanı başına geldiği zaman değer ve kıymet bilmez.
Vicdan muhasebesinde kendi kefemiz aşağıda kaldığı zaman diğer tarafı aşağıya çekmek için karşı tarafın hata yapmasını bekleriz, gerçekleşir ise bu realitedir, hata olmadığı halde olmuş gibi davranmak vehimdir, hayal ürünüdür. Maksat iç rahatlık, nasıl olduğu önemli mi(!)...
Ümit Pelit
Kırgınlık da kendi içinde ayrılır;
Kendinize ait olan da pişmanlık ve suçluluk hakim olabilir
Başkasına ait olan da sitem vardır
Ortak noktası ikisi de hayal kırıklığı barındırır ve bunun önüne geçemezsiniz...
Ümit Pelit