1000 Kitap uygulamasının yöneticilerine engelleme seçeneği için teşekkür etmeyi borç bilirim.
Bu özelliği kolay kolay kullanmayı tercih eden biri değilim. Çünkü fikirler, düşünceler ve görüşler engelle hizaya gelmez. Ancak bazı karakterler vardır ki sınır çizilmediğinde rahatsız edici ve hatta tehlikeli hale gelebilir.
Gerçek hayatta da durum farklı değildir. Herkese kapımızı sonuna kadar açmayız; bazı insanlara mesafe koymak gerekir. Dijital dünyada da bazen yapılması gereken tam olarak budur.
Bu nedenle, ihtiyaç duyulduğunda kullanılabilecek böyle bir seçeneğin varlığı için teşekkür ederim.Hepinize iyi geceler diliyor,saygılarımı sunuyorum🙏