Hayatında en az bir kere bunu yaşamışsındır.Hastalanırsın,yıllık izninden bir gün kullanırsın;çalışma arkadaşların arkandan "kaytarıyor"diye topluca dedikodu yapar.İçlerinden biri gelir sana yetiştirir.Sonra ertesi gün aynı insanlar karşına geçip "canım,seni çok merak ettik,nasılsın derler".Şuan tam olarak bunu yaşıyorum ve gerçekten iğrenç bir durum.Yetiştirme kısmı tamamlandı,yarına ikiyüzlüce "nasılsın"kısmı kaldı.