Umut Kaya

Umut Kaya
@Umut1256
Bir tatlı söz duymak bile gönlümüze ferahlık verir.
Her zaman iyiyimdir ve tek kötü yanım da budur. Çünkü her zaman iyi olmak kadar kötü bir şey yoktur .
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Şimdi yanımda olsaydı böyle üşümezdim albayım...
Edebiyat
Ben yalnız kalmalıyım . Başka çarem yok."
Edebiyat

Umut Kaya

, bir kitap okudu
9/10
·779 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2020 50. kitabı
Fyodor Dostoyevski
8.3/10 · 31,5bin okunma
İnsanların bana saygı duymasını isterim prens. Nasıl desem , kalbimi armağan ettiğim inananlardan da beklerim bunu . Prens ben kalbimi çok sık armağan ederim insanlara ve hemen her zaman aldatılırım.
Sayfa 626·Kitabı okudu
Edebiyat